FAQs
Heb je vragen ? Stel deze gerust.
Wij hebben veel voorkomende vragen op een rij gezet. Mocht er een vraag ontbreken, laat het ons weten!
FAQs
Vaak gestelde vragen
Wij bieden vier standaardafmetingen aan van 10×10 cm, 20×20 cm, 30×30 cm, en 40×40 cm. Mocht de afmeting die jij nodig hebt wat specifieker zijn, kan je dit aangeven bij de optie “Opmaat”.
De maximale afmeting die wij voor jou kunnen drukken zit op een hoogte van 58 cm en een praktisch ongelimiteerde breedte. Mocht je een ontwerp hebben wat groter is dan de maximale hoogte, vragen wij jou om deze te verkleinen zodat dit binnen dat kader van 58 cm valt.
Als je er zeker van wilt zijn dat dit zo weinig mogelijk problemen veroorzaakt, verzoeken wij jou om deze afmetingen in te vullen onder de maat optie “Opmaat”. Dit zorgt er ook voor dat wij minder materiaal verspillen tijdens het afdrukken van jouw ontwerp.
Je kan jouw bestelling tot na een dag van plaatsing annuleren via jouw account. Bij spoedbestellingen is er minder tijd omdat wij deze de volgende dag al verzenden. Mocht er bij een spoedbestelling iets fout zijn geüpload, neem dan contact met ons op via deze e-mail of ons telefoonnummer.
Het aanbrengen van de stickers op een kledingstuk kan eenvoudig gedaan worden met een strijkijzer. Wij leveren alle stickers bestellingen standaard aan met een flyer waar je de exacte stappen terug kan vinden. Deze is ook als .pdf terug te vinden op de website via deze link.
Andere vragen
Algemeen
In de eerste instantie controleren wij de bestanden niet. Wij willen jou verzoeken om deze controle zelf uit te voeren en de exacte maten (indien nodig) in te vullen onder de optie “Opmaat”. Upload, bij voorkeur, jouw ontwerp als .AI of .EPS bestand. Het is mogelijk om het ontwerp te uploaden als .PNG of .PDF, maar houd er wel rekening mee dat de achtergrond transparant moet zijn. Bestanden in .JPG/JPEG zullen niet transparant aangeleverd kunnen worden en worden dan geproduceerd met een wit vlak achter het ontwerp.
Mochten wij het verkeerde ontwerp hebben opgestuurd of is een deel van de bestelling beschadigd, dan kan je deze voor retour aanmelden en terug sturen. Mocht het resultaat niet naar wens zijn, dan willen wij jou eerst vragen om het bestand wat jij hebt geüpload te controleren aan de hand van onze upload criteria. Retourneren van verkeerd geüploade bestanden nemen wij niet aan.
Vraag ons …
Kunnen wij helpen ?
Het komt wel eens voor dat er een vraag ontbreekt op deze pagina. Laat ons gerust weten wat jou dwars zit of waar jij hulp bij nodig hebt. Stuur ons een berichtje en wij komen daar zo snel mogelijk op terug.